Language
  • International
  • Svenska
  • Norsk
  • Suomi
  • Finlandssvenska
  • Dansk
  • English
  • Deutsch
  • Íslensk
  • Eesti keel
CAB
Meny
Stäng
search
Language
  • International
  • Svenska
  • Norsk
  • Suomi
  • Finlandssvenska
  • Dansk
  • English
  • Deutsch
  • Íslensk
  • Eesti keel
$businessArea

Support

Välkommen att kontakta oss om du har frågor!

Vår ambition är att tekniska problem och incidenter återkopplas/besvaras samma dag inom supportens öppettider 08:00 – 16:30. Kundserviceärenden, såsom till exempel beställningar och fakturafrågor, besvaras inom 1-3 arbetsdagar.

Kontakta Support

MÅNDAG-FREDAG 8:00-16:30

Felanmälan kan lämnas till telefonist dygnet runt på supportnumret nedan. Uppge ert CID-/licensnummer när du kontaktar supporten för supportärenden.


E-post:

support@cab.se

Telefon:

+46 (0)19 15 86 88

Supportsida

På Supportsidan (via Supportfunktionen i CABAS/CAB Plan) kan du själv hitta svar på många frågor, till exempel:

  • Allmänna frågor, installation på ny dator, byta lösenord och ändra språk.
  • CABAS Grunddata, lägga till ny användare eller nytt försäkringsbolag.
  • CABAS Kalkylhantering, uppdatera kalkyl och hur statistikportalen fungerar.
  • CAB Plan Grunddata, koppla resurs till team och justera upparbetning.
  • CAB Plan Guider, hur filter fungerar i flödesvisningen och att planera om moment.
  • ALLDATA reparationsmetoder, guider och instruktioner.

Driftinformation

Besök CAB Status Page för aktuell driftstatus:
https://status.cab.selänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Systemens tillgänglighet

CABAS och CAB Plan är tillgängliga dygnet runt, med undantag för planerade driftstopp. Viss störning kan förekomma mellan 22:00 - 01:00 då backup och service görs på servarna. Ökad beredskap för driftstörningar råder från 06:00-21:00, måndag-fredag.

Fjärrstyrning

Fjärrstyrning via TeamViewer

REMOTE SUPPORT ›länk till annan webbplats

© Copyright 2020 CAB Group