$businessArea

Support

Välkommen att kontakta oss om du vill beställa en produkt eller har frågor!

Vår ambition är att tekniska problem och incidenter återkopplas/besvaras samma dag inom supportens öppettider 08:00 – 17:00. Kundserviceärenden, såsom till exempel beställningar och fakturafrågor, besvaras inom 1-3 arbetsdagar.

Kontakta Support

MÅNDAG-FREDAG 8:00-17:00

Uppge ert CID-/licensnummer när du kontaktar supporten för supportärenden.

Felanmälan utanför öppettider kan lämnas till telefonist dygnet runt på numret nedan.


E-post:

support@cabgroup.fi

Telefon

+358 (0)20 730 2300

Felanmälan utanför öppettider:

+46 (0)19 15 86 88

Supportsajt

På Supportsajten (via Supportfunktionen i CABAS/CAB Plan) kan du själv hitta svar på många frågor, till exempel:

  • Allmänna frågor, installation på ny dator, byta lösenord och ändra språk.
  • CABAS Grunddata, lägga till ny användare eller nytt försäkringsbolag.
  • CABAS Kalkylhantering, uppdatera kalkyl och hur statistikportalen fungerar.
  • CAB Plan Grunddata, koppla resurs till team och justera upparbetning.
  • CAB Plan Guider, hur filter fungerar i flödesvisningen och att planera om moment.
  • ALLDATA reparationsmetoder, guider och instruktioner.

Driftinformation

Besök CAB Status Page för aktuell driftstatus:
https://status.cab.se Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Systemens tillgänglighet

CABAS och CAB Plan är tillgängliga dygnet runt, med undantag för planerade driftstopp. Viss störning kan förekomma mellan 22:00 - 01:00 då backup och service görs på servarna. Ökad beredskap för driftstörningar råder från 06:00-21:00, måndag-fredag.

Fjärrstyrning

Fjärrstyrning via TeamViewer

REMOTE SUPPORT › Länk till annan webbplats.