Support
Välkommen att kontakta oss om du vill beställa en produkt eller har frågor!
Vår ambition är att tekniska problem och incidenter återkopplas/besvaras samma dag inom supportens öppettider. Kundserviceärenden, såsom till exempel beställningar och fakturafrågor, besvaras inom 1-3 arbetsdagar.
Kontakta Support
Vi betjänar vardagar kl. 8:00-17:00
Uppge ert CID-/licensnummer när du kontaktar supporten för supportärenden.
Felanmälan utanför öppettider kan lämnas till telefonist dygnet runt på numret nedan.
E-post: | support@cabgroup.fi |
Telefon | +358 (0)20 730 2300 |
Felanmälan utanför öppettider: | +46 (0)19 15 86 88 |
Supportsajt
På Supportsajten (via Supportfunktionen i CABAS/CAB Plan) kan du själv hitta svar på många frågor, till exempel:
- Allmänna frågor, installation på ny dator, byta lösenord och ändra språk.
- CABAS Grunddata, lägga till ny användare eller nytt försäkringsbolag.
- CABAS Kalkylhantering, uppdatera kalkyl och hur statistikportalen fungerar.
- CAB Plan Grunddata, koppla resurs till team och justera upparbetning.
- CAB Plan Guider, hur filter fungerar i flödesvisningen och att planera om moment.
- ALLDATA reparationsmetoder, guider och instruktioner.
Driftinformation
Besök CAB Status Page för aktuell driftstatus:
https://status.cab.se Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Systemens tillgänglighet
CABAS och CAB Plan är tillgängliga dygnet runt, med undantag för planerade driftstopp. Viss störning kan förekomma mellan 22:00 - 01:00 då backup och service görs på servarna. Ökad beredskap för driftstörningar råder från 06:00-21:00, måndag-fredag.